Chính sách đổi trả hàng

 

Chính Sách Hoàn Tiền – Công Ty May Đồng Phục Blue Morning

1. Điều Kiện Hoàn Tiền

Công ty May Đồng Phục Blue Morning cam kết đảm bảo chất lượng sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho khách hàng. Tuy nhiên, trong một số trường hợp đặc biệt, chúng tôi sẽ áp dụng chính sách hoàn tiền như sau:

  • Sản phẩm bị lỗi do sản xuất như: đường may, chất liệu không đúng cam kết, màu sắc không đúng mẫu.
  • Sản phẩm không đúng kích cỡ hoặc kiểu dáng so với thỏa thuận trong hợp đồng.
  • Giao hàng sai sản phẩm so với đơn đặt hàng.

2. Quy Trình Yêu Cầu Hoàn Tiền

  • Khách hàng cần thông báo về vấn đề của sản phẩm trong vòng 7 ngày kể từ khi nhận hàng.
  • Khách hàng cung cấp thông tin chi tiết về lỗi sản phẩm, kèm theo hình ảnh hoặc video minh chứng.
  • Blue Morning sẽ xác minh và xử lý yêu cầu hoàn tiền trong vòng 5-7 ngày làm việc kể từ khi nhận được yêu cầu.

3. Hình Thức Hoàn Tiền

  • Blue Morning sẽ hoàn tiền cho khách hàng thông qua các phương thức đã thanh toán trước đó (chuyển khoản ngân hàng, tiền mặt hoặc các phương thức khác theo thỏa thuận).
  • Thời gian hoàn tiền từ 7-14 ngày làm việc, tùy thuộc vào phương thức thanh toán ban đầu.

4. Các Trường Hợp Không Áp Dụng Chính Sách Hoàn Tiền

  • Sản phẩm đã qua sử dụng, không còn trong tình trạng ban đầu khi nhận hàng.
  • Sản phẩm bị hư hỏng do khách hàng bảo quản sai cách hoặc sử dụng không đúng hướng dẫn.
  • Sản phẩm đã được khách hàng phê duyệt mẫu mã và thông số trước khi sản xuất, nhưng sau đó khách hàng thay đổi ý kiến.
  • Đối với các đơn hàng đặc thù được may đo riêng theo yêu cầu (custom-made), Blue Morning sẽ không áp dụng hoàn tiền trừ khi có lỗi kỹ thuật từ phía chúng tôi.

5. Chi Phí Hoàn Tiền

  • Trong trường hợp lỗi do phía Blue Morning, chúng tôi sẽ chịu mọi chi phí liên quan đến việc hoàn tiền.
  • Nếu yêu cầu hoàn tiền không do lỗi từ phía Blue Morning mà khách hàng muốn đổi ý, khách hàng sẽ chịu chi phí vận chuyển và các chi phí khác phát sinh (nếu có).

6. Liên Hệ

Để yêu cầu hoàn tiền hoặc biết thêm chi tiết về chính sách hoàn tiền, khách hàng vui lòng liên hệ


Blue Morning cam kết giải quyết nhanh chóng và minh bạch mọi yêu cầu hoàn tiền để đảm bảo sự hài lòng của khách hàng.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.